Šiais laikais bet koks verslas yra sunkiai įsivaizduojamas be reklamos internete. Apskritai internetas pradeda užimti vis didesnę rinkos dalį, todėl, natūralu, kad auga ir reklamos poreikis. Visi, kas skaito naujienų portalus ar lankosi socialiniuose tinkluose, greičiausiai yra pastebėję internetinės reklamos gausą, tačiau ji būna įvairi ir apie kai kurią turbūt nesate girdėję.
Nesijaudinkite, mes netrukus jus supažindinsime.
Reklaminiai baneriai
Banerinę reklamą greičiausiai galima pavadinti tiesiog nesenstančia klasika. Iš esmės tai tokia pati reklama, kokią matote stenduose. Tiesa, jos pirkėjams kur kas lengviau matuoti reklamos naudą. Reklamą perkančios įmonės mato kiek ant reklamos buvo paspaudimų, ar tai virto išaugusia apyvarta, ar tai atnešė naujas registracijas, vartotojus ir realią naudą. Apskritai tokios reklamos naudą yra kur kas lengviau analizuoti.
Dabar populiarėja ir video reklamos internete. Juk visi žiūrime podcastus, laidas ar tiesiog klausomės muzikos per "Youtube". Tai suteikia galimybę parodyti ir daug reklamos su video turiniu. Šiuos duomenis taip pat yra nesunku analizuoti, o galimybės tą padaryti yra kur kas didesnės nei, pavyzdžiui, TV reklamos.
Reklaminiai straipsniai
Turbūt visi esate skaitę ir reklaminių straipsnių. Vienus iš jų galima atskirti pakankamai nesudėtingai, kadangi dažnai jie netgi būna pažymėti specialia žyma "reklaminis turinys", tuo tarpu kiti reklaminiai straipsniai yra randami kur kas sudėtingiau, kadangi užsakovai bando tą maskuoti. Internete dažnai užsakomi straipsniai, kur reklama yra matoma tik, pavyzdžiui, vienoje pastraipoje.
Taip pat dažnas reklaminių straipsnių modelis - speciali užslėpta nuoroda. Tokia nuoroda gerina puslapio "Google" reitingą ir paieškoje iškelia jį į viršų. Patikėkite, kai kurie reklamos užsakovai tokius straipsnius įvairiose svetainėse perka tiesiog šimtais.
Tai tik keletas reklamos internete formų, tačiau išties jos yra kur kas daugiau. Iš esmės interneto reklama yra ateities reklama ir kiekvienais metais darosi vis labiau populiaresnė. Patinka mums tai ar ne, tačiau būtent tokia yra šių dienų realybė.