Mes organizuojame nuostabias keliones - kelionės tai ne tik nuvykimas iš taško A į tašką B. Nuostabiai kelionei suorganizuoti reikia vaizduotės, žinių, kontaktų, patirties ir įrankių.

Mūsų misija - patenkinti keliautojai, kurie sugrįžta ir rekomenduoja mus kitiems.

Mokame viską - užsakome lėktuvų, traukinių, autobusų bilietus, viešbučius, turus, kruizus, vizas. Viskas vienoje vietoje.

Esame visur - turime biurus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje. Skrydžiai, viešbučiai ir poilsinės kelionės gali būti užsakomos visą parą mūsų internetiniame puslapyje.

Nebijome iššūkių - mūsų komanda organizavo keliones į Madagaskarą, Čilę, Antarktidą, Borneo, Havajus, Iraną, Aliaską ir kt. Mūsų populiariausios kryptys - Vietnamas, Malaizija, Indonezija, Indija, Kinija, Tailandas.

Žinome, ką darome - praėjusiais metais su mumis iškeliavo daugiau kaip 32 500 keliautojų, kiekvieną dieną į mus kreipiasi iki 200 keliautojų. Klientai mums patiki savo brangiausią laiką - atostogas.

Ieškome naujovių - kiekvienais metais parodose pristatome naujas programas ir kelionių kryptis. Lankomės Berlyno, Maskvos, Barselonos, Londono tarptautinėse parodose.

Esame matomi - kelioniuakademija.lt - vienas lankomiausių kelionių organizatorių Lietuvoje puslapių. Mūsų pasisakymus ir interviu dažnai galite sutikti žiniasklaidos priemonėse.

Nesislepiame už gražių žodžių - mes norime matyti savo klientus ir taip pat norime, kad klientai matytų